tisdag 17 maj 2011

Borta bra men hemma bäst.

Idag så hittade jag inga inspirations bilder alls som lockade mig. Så jag gick ut och tog några egna bilder. Härligt att ibland känna att man har det rätt bra som det är.









För er som undrat (Moa, detta är till dig) här står den franska balkongen som vi funderat så mycket på och väntar på att fönstren skall levereras.
I stället för att hitta ett bra företag som tillverkade en åt oss så fick vi en kär släkting att hjälpa oss. Detta gjorde så att vi slapp vänta till efter sommaren eftersom väntetiden var enorm och dessutom så kunde vi hålla ner priset lite.
Är du själv på jakt efter en fransk balkong kontakta då en liten plåtslagare på landet (de brukar kunna det mesta, måste kunna allt för att överleva)och be dem tillverka den efter skiss, det finns många bra skisser på nätet. Det skulle jag ha gjort om jag vetat det jag vet nu.

Foto:Privat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar