söndag 29 maj 2011

Till alla underbara mammor!


Foto:.allposters.se


Foto: Sandbergs tyg & tapet

Mina goingar väckte mig tidigt i morse med bamsekramar och fina handdukar från Gant. Tack mina älsklingar!
Önskar att jag kunde fira min mamma på samma sätt. Min mamma finns fortfarande i livet men för ungefär tio år sedan drabbades hon av den hemska sjukdommen Demens. Jag kan fortfarande åka och träffa henne och ge henne en stor kram på hemmet där hon bor men hon känner inte igen mig eller mina killar. Minns henne som världens bästa mamma som alltid fanns där för oss och tog hand om oss. Kroppen finns kvar men mamma hon är sig inte lik, jag saknar henne så och det är så hemskt att se hur hon bara blir sämre och sämre.

Mamma jag älskar dig!
Bilderna jag visar idag är bilder till dig på det som förrut var din älsklingsblomma liljekonvalj. Plockar in en buket idag och tänker på dig. Kram älskade mamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar