lördag 4 juni 2011

Bomans i Trosa

Min älskade far hörde av sig och sa att ni behöver lite avlastning. Vad sägs om att jag tar barnen en natt så får ni åka bort och vila upp er. Yes! Vilken glädje. Efter lite fundering så beslutade vi oss för Bomans i Trosa.
Hade hoppats på rummet nedan...

men det var fullt. Istället så tipsade den trevliga damen oss om att Hamnsviten den var ledig. Då fick det bli Hamnsviten istället men det ångrar jag inte alls. Rummet var stort och mysigt och låg precis bredvid promenadstråket vid ån men en trappa upp. Vi kunde höra vad alla sa men ingen kunde se oss! Dessutom så hade rummet ett träbadkar som användes flitigt med fönster mot solnedgången över takåsarna.





Tack Bomans för att jag äntligen har kommit ner i varv. Nu skall jag njuta och bara ta en stund i taget!
Har du inte varit på Bomans men funderar på att åka dit? Förvänta dig inte ett lyxhotell, förvänta dig istället ett otroligt mysigt och charmigt hotell för då kommer dina förväntningarna att slå in. Nu skall jag gå ut och grilla lite kyckling till alla hungriga men det gör jag med glädje för jag känner mig som lugnet själv. Trevlig kväll!

Första fotot: bomans.se
Övriga: Privat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar