fredag 16 december 2011

Att ha flera jultillfällen

Nu är julen här för oss.
Julgranen är på plats, killarna har hjälpt mig att pynta. Det är så mysigt att plocka fram alla gamla dekorationer och låta barnen ta del av den känslan som jag hade när jag var liten och klädde granen med samma julpynt. Lite nytt från Skultuna har jag dock infört själv.
Har ni det som oss dvs firar flera julaftnar men med olika delar av släkten? I helgen så börjar den första för oss med blandannat barnens underbara morfar. Nu måste jag skynda mig för jag har lovat mina söner att lägga in sillen som skall stå på julbordet på söndag, nått som måste göras fort så att den hinner stå och dra sig ordentligt.


Glöm inte att julen skall vara en tid för värme och gemenskap så ta hand om er kära vänner.

Foto: Privat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar