fredag 30 december 2011

Spegel spegel på väggen där

Kan du säga mig vem som störst spegel har?
Ja så kan det gå när man lovar mannen nått.
Litet och lagom det är inget för honom.
Skall man kunna se vattnet när man sitter i soffan så skall man. Så därför blev det denna "lilla" nätta spegel som kom upp i dag när jag hade fullt upp med att planera och fixa inför nyårsfesten som vi skall ha imorgon.


Kanhända var det planerat att passa på när jag inte hade tid att tänka till. Men nu är den uppe och jag kan lova att denna spegel kan jag inte plocka ner själv, så nu blir den hängande där ett tag.
Det är bara för mig att anpassa mig. Tack och lov så fick jag välja färg.
Bättre foto lovas senare men jag var tvungen att knäppa av ett kort i all  hast för att ha före/efter foto.

Foto: Privat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar