tisdag 3 januari 2012

Gastrologik

Efter ett stressat besök på IKEA för att köpa ett nytt skrivbord till lilleman så blev det ett desto lugnare besök för mig och mannen på den ny öppnade restaurangen Gastrologik.
En restaurang som jag inte varit på tidigare. Det var några toppentrevliga killar som drev stället där man enbart kunde välja på att äta en tre rätters eller en sexrätters, mer än så fick man inte veta.
Spännande och gott men lite ojämnt tycker jag.
                               

Inredningen var minst sagt "ljus och fräsh"
så maten fick möjlighet
 att stå i centrum och det gillade jag skarpt.


Vi borde ha gått dit lite senare i år för det blev lite för mycket jämförelse för oss med vår underbara matupplevelse på Fjällnäs i jul och det är ingen lätt match måste jag säga med de råvarorna dom hade där uppe i Jämtland. Jag hade dock redan bokat stället innan julhelgen så att avboka var det inte tal om eftersom stället hade fått guldrecensioner i tidningen.

Foto: Privat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar