onsdag 14 mars 2012

Äntligen så är vårat härliga tvättrum klart!

Ja i detta kaos har vi levt ett tag men nu är det slut!
Nu är det äntligen klart och jag har fått gott om förvaring och mycket arbetsyta (lång arbetsbänk till höger utanför bild), dessutom så har jag fått ett ljusare tvättrum som gör mig glad!
Jag är så nöjd med tapeten som min lilla son valde, den lyser upp hela rummet. Han önskade fiskar, fåglar och träd!


Hittar inga gamla foton på tvättrummet som jag kan visa just nu men tvättrummet hade ett högt brett städskåp i hörnet och en bänkskiva framför fönstret så planlösningen ser verkligen annorlunda ut nu. Jag skall dock leta vidare efter foton en annan dag för det vore roligt att ha det arkiverat här.

Foto: Privat

1 kommentar:

  1. Just recovered your lovely blog. I can't understand the words but I can see the pics and they are wonderful! I am happily to follow you and to add you on my lovely blog list! Looking forward to visiting your site again! Bye Christa

    SvaraRadera