fredag 30 mars 2012

Bokhylla i svart

Härliga underbara fredag är här och gubben och jag skall gå ut och äta gott ikväll utan barn. Det är inte så ofta som det sker så det känns faktiskt lite lyxigt.

Hittade denna underbara bokhylla på nätet och insåg att en sådan borde man ha. Det var inte länge sedan båda småkillarna började läsa så nu är det så roligt att visa dem in i böckernas värld. Den store vill dock läsa min Zlatan bok. Funderar på hur jag skall ställa mig till detta. Vill inte döda hans läslust men jag vet inte om det är bra för honom att läsa den med tanke på Zlatans tuffa uppväxt. Antingen så blir det fantastisk och han lär sig mer empati och förståelse hur andra har det eller så tar han efter de dåliga delarna och tänker att ja det gick ju bra för Zlatan så då kan jag göra likadant.

Foto: nuevo-estilo.es/espacios/385/385_2_7.shtml

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar