fredag 27 april 2012

Fredag underbara fredag

Ja nu är den här, denna underbara fredag. I helgen åker grillen fram för nu är det faktiskt Valborg. Jag minns när jag pluggade i Uppsala och firade Valborg där, det var en riktigt fest som pågick från morgon till kväll. Jag tror att jag får ta tillbaka lite av den traditionen,  i alla fall den härliga starten på dagen med jordgubbar och champagne! 
Denna vecka har varit tuff för mig som mamma. Min underbara lille kille har haft det jobbigt på skolan pga en annan kille som har det lite jobbigt. Min son har till och med haft mardrömmar och vaknat alldeles kallsvettig och ropat den andra pojkens namn. Efter ett bra möte med skolan så skall vi nu få hjälp med att hålla dessa killar ifrån varandra ett tag så att allt lugnar ner sig. Vilken lättnad den var att få höra dessa ord!


Trevlig helg på er. 
Ta hand om varandra! Kram


Foto: Privat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar