torsdag 12 april 2012

Museeum och mumsig lunch

I dag så har vi hunnit med både Arkitektur museet och Moderna museet där vi passade på att äta lunch, hänförs alltid av utsikten därifrån som är så vacker. Deras butik är också en favorit, förutom en hel del roliga presenter till kommande barnkalas så fick jag med mig detta hem: 
Det nedre vita fotot är ett vykort med Stockholms byggnader i vitt, tyvärr syns inte detta på fotot.


På vägen hem hann vi även med ett besök på en 4H gård för att klappa söta kaniner och getter.  Underbar tid på året för detta, rekommenderas varmt för er som inte bor på landet.
Nu sitter jag här trött både mentalt och fysiskt och hoppas på att få lite energi så att jag kan komma på nått gott att laga till middag. Anledningen till att jag är så trött är för att när vi kom hem så var killarna inte nöjda med dagen utan utmanade då sin mamma på en match tennis på gräsmattan.
Ja är det påsklov så är det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar