torsdag 17 januari 2013

Fem snabba från Formex

Här kommer fem kort som jag snabbt tog med min mobil idag under dagens besök på inredningsmässan Formex. Hoppas att det även kan inspirera er:

Dessa två (övre och undre foto) kommer från min favoritmonter Mateus. Wow vilken vårkänsla jag fick med de underbara färgerna med alla blommorna och det vackra porslinet.
Nedre fotot kommer från House Doctors monter. Här var det många som hängde dock hittade inte jag så mycket intressant här den här gången tyvärr.

Sist men inte minst på mässan så fick jag möjligheten att njuta av allt fint som hade byggts upp enbart för denna Formexmässa för inspiration. På det övre fotot hänger det gula tulpaner vid entrén och i bänkarna växer amaryllis!
Ursäkta för få och inte så bra tagna foton men en hemsk huvudvärk gjorde att besöket blev kortare än väntat, typiskt att det blev just idag jag som aldrig brukar ha huvudvärk.

Foto: Privat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar