tisdag 16 april 2013

Tapet till trappväggen upp till vinden sökes

Vi har världens tråkigaste vägg på vägen upp till vinden. Ett ställe jag bara passerar så fort jag kan. Kom dock på att där skulle jag kunna göra något riktigt busigt. Först så funderade jag på dessa underbara lekfulla tapeter från Svenskt tenn men sen...
 Foto: skonahem.com/inredning/Veckans-spaning-Elefanttapeten-fran-Svenskt-tenn
så bestämde jag mig att eftersom jag bara passerar där snabbt så skulle jag lika gärna kunna satsa på en färgglad tapet så som dessa tapeter från Manuel Canovas kollektioner.
Foto:french-brand.com/rideaux-et-tapisseries/manuel-canovas/?Modele=Thorigny

Vi får se vad som händer, jag måste nog fundera lite till så att jag inte ångrar mig direkt.

1 kommentar:

  1. JA! Älskar Manuel Canovas! Tänker att man borde bli trött på dem, men det blir jag inte. Vi har en bakom sängen i sovrummet. Små kinesgubbar i brunt, svart och vitt; Mandarin gris.

    Skulle jag valt en vägg som jag inte ser lika mycket och som inte behöver vara så lugn (som man vill i ett sovrum) så skulle jag lätt valt den med elefanter i organge som du har på nedersta bilden; Bengale Moka.

    Annars är det här en favorit: Tortuga - Celadon.

    http://www.tapetorama.se/display.php?item=51607&category=Wallpaper

    Färgerna i den gör sig bättre i verkligeheten. Vad är det för färg på golvet/trappan?

    SvaraRadera