torsdag 28 november 2013

Vackert hallonsmycke

Litet tips: 
Jag har ett hallonsmycke som jag använder både till vardag och till fest som jag tycker så mycket om, det är detta vackra hallon som är en berlock som kan fästas både på ett armband och ett halsband. Jag säljer smycket i butiken och där medföljer ett långt silverhalsband på köpet. Smycket är handgjort av den duktiga silversmeden Eva E Eriksson.

I går så fick jag hem lampan som jag suktat efter så länge. En underbar fågellampa från Frankrike, det fick bli en försenad födelsedagspresent till mig själv. Mannen var inte lika positiv som jag men jag tror att han bara behöver vänja sig med den. Det skall bli så roligt att få upp den men först måste vi fixa en säker kontakt för det fanns inte med i förpackningen.


 Foto: Privat




1 kommentar:

  1. Tack för tipset. Spännande att få se din nya lampa.
    Kram

    SvaraRadera