torsdag 5 december 2013

Säng på plats

Här packas det paket för fullt för att skickas ut till alla kunder. Älskar denna tid på året för då är kontakten med alla underbara kunder extra intensiv. Fick dock ta en avstickare på lunchen idag för att hjälpa min snälla pappa att montera ihop sin nya Ikea säng som kom i sex olika kartonger i går kväll. Mycket säng för pengarna, det gillar vi, dessutom stor och skön.
Så här såg vädret ut när jag skulle åka därifrån men tack och lov så lugnade vädret ner sig så att jag kunde åka tillbaka utan några problem. På vägen hem köpte jag på mig lite ved och imorgon skall jag lägga in min spade i bilen för idag så påminde mig vintern att den snart är här.
Här hos oss är det lugnt än så länge men dom har varnat om att det kan bli värre i natt så ta hand om er i blåsten!

Foto: Privat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar