onsdag 11 mars 2015

Funderingar inför renovering

Jag satte upp denna härliga tapet från Raulph Lauren i gästrummet förra året. Jag gillar den skarpt så jag funderar på att tapetsera den i matsalen i sommarstugan (något måste göras för oj vad slarvig jag var när jag var 24år och flytta in, det skulle gå fort för det fanns så mycket att göra och ta tag i). Skulle dock vilja ha samma ränder men med lite mer vitt emellan så därför tvekar jag fortfarande men jag hittar ingen tapet som jag tycker är bättre. Har du möjligtvis någon ide så får du gärna maila! Min stil i sommarstugan är en blandning mellan Newport och klassiskt svenskt ljust.

 Golvet skall vi måla om igen för det har blivit så slitet, 
det är därför det är så tomt just nu.
Någon som inte bryr sig alls är tösen, hon bara njuter av våren som äntligen är här!

 Foto: Privat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar