fredag 10 februari 2012

Matsalen

Solen skiner, snön på isen glittrar. Det känns som om det blir en bra helg. Hoppas att ni har samma magkänsla som jag. Fotograferade i vårt matrum i morse. Jag får inte riktigt ordning på vad jag vill ha stående på bänken. Det är svårt att hitta föremål som matchar guldramen ovanför, det får duga så här så länge. Det finns viktigare saker att fundera på just nu.
Härligt med fredag idag. Ser fram emot att åka och handla med killarna efter skolan så att vi kan överaska mannen med något gott till middag. Vi brukar dela upp oss, en kille tar förrätten, en annan tar efterrätten och jag tar huvudrätten. Den är så mysigt att laga middag tillsammans. Det ger oss gott om tid att hinna prata igenom veckan som gått. Det kallar jag fredagsmys.

Trevlig Helg!

Foto: Privat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar