torsdag 17 oktober 2013

Badrumstankar forts

Ja nu så tankarna på högvarv när det gäller badrummet. Ena dagen så känns alt hopplöst och andra dagar så ser man ljuset igen. Jag fortsätter att planera detaljer så hoppas vi att resten löser sig sen.
Här är några produkter som jag spanat in:

Toaletten har vi redan men den påminner om den här nedan. 
Vit klassisk med svart lock.
 Foto:byggfabriken.com/sortiment/bad-och-wc/wc/info/produkter/832-133-wc-clarice-svart-sits/

Väggkaklet skall vara vitt med slipad kant som det nedan 
(fotot är dåligt men rätt på hemsidan).
 Foto: bauhaus.se/kakel-vit-fasad-blank-7-5x15.html

Marmorgolv och marmorskiva på badrumskommoden.
 Foto: stenfirmatorner.se/?id=3&brand=golv-vagg&bid=6&type=1

Gammaldags dusch men med moderna funktioner 
så som en kran för varm och kallt vatten.
 Foto: f-bruno.com/duschblandare-no5,1

Hade tänkt mig en dusch eftersom rummet inte är så stort men min man kom på den smarta tanken med att kombination eftersom jag älskar att bada men inte alltid har möjligheten att springa ner i källaren för att bada. Så nu står detta badkar hemma hos oss (fast helvitt) och väntar på att få komma på plats. Vi köpte det direkt från Tyskland för att få ned priset vilket var lyckat!

 Foto: winline.nu/images/TL2_Milieu1.jpg

Hade tänkt mig två speglar från PB Home med rundad övre kant i samma stil som på foto nedan från PB Home men som jag tyvärr inte hittade på deras hemsida just nu. 
Foto: pbhome.nu/products/furniture/mirrors/mirror/RIK006#/media/images/mirror.jpg


Ja så går mina tankar just nu. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar