onsdag 2 oktober 2013

Underbara duntäcke

Ursäkta den kopiöst dåliga upplösningen på detta foto från vårt sovrum men jag måste ändå tipsa om duntäcket som jag köpte på IKEA förra året. Tog fram det i går kväll igen och den var som att krypa ner i sängen på ett femstjärnigt hotell i detta underbara täcke. Krispigt och fluffigt!
Fick ett specialgjort duntäcke av mina föräldrar i studentpresent som jag har njutit av i alla år men tyvärr så hade det gjort sitt förra året så jag for i väg för att köpa ett täcke tills jag skulle hitta det där optimala duntäcket igen. Jag valde IKEAs varmaste duntäcke och genast när jag kom hem så insåg jag att jag inte behövde leta mer.

Ps: Hoppas bara att fåglarna haft det ok för annars så är jag beredd att betala mer bara fåglarna får en bra levnadstid så länge de lever. Borde nog frågat om det inser jag nu...

Foto: Privat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar