Men oj vad torrt det är ute nu! Här vattnas det för fullt och som tur är så får jag hjälp av småkillarna som gärna hjälper till. Tyvärr så blir dom lika blöta som blommarna om inte blötare. :)
fredag 5 augusti 2011
Min älskade trädgård
I stället för att gå iväg och träna så går jag ut i trädgården för att röja och pyssla. Finns nästan inget som får mig att må bättre.
Men oj vad torrt det är ute nu! Här vattnas det för fullt och som tur är så får jag hjälp av småkillarna som gärna hjälper till. Tyvärr så blir dom lika blöta som blommarna om inte blötare. :)


Men oj vad torrt det är ute nu! Här vattnas det för fullt och som tur är så får jag hjälp av småkillarna som gärna hjälper till. Tyvärr så blir dom lika blöta som blommarna om inte blötare. :)
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar