På sätt och vis tur att det blev en hemma dag just nu för nu hann jag njuta ordentligt av de vackra blommorna som jag köpte på torget igår.
onsdag 28 september 2011
Omplanering
Vissa dagar blir verkligen inte som man planerat. Idag blev det en ta hand om hostande sjukling här hemma med mycket kramar och mys, istället för en full fart dag på jobbet. Som småbarnsförälder så gäller det verkligen att kunna ställa om fort men oh vad mysigt det är att bara få vara vi två ibland.

På sätt och vis tur att det blev en hemma dag just nu för nu hann jag njuta ordentligt av de vackra blommorna som jag köpte på torget igår.
På sätt och vis tur att det blev en hemma dag just nu för nu hann jag njuta ordentligt av de vackra blommorna som jag köpte på torget igår.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar