måndag 17 oktober 2011

Att inte hinna med

Nä det är bara att inse att det inte är lika gott att äta tomater och mosarella nu när det är höst. Tomaterna på bänken får bytas ut mot apelsiner och nötter istället. Usch nu är det redan jul på IKEA, jag märker att jag inte riktigt hänger med.



Foto: Privat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar