Nä det är bara att inse att det inte är lika gott att äta tomater och mosarella nu när det är höst. Tomaterna på bänken får bytas ut mot apelsiner och nötter istället. Usch nu är det redan jul på IKEA, jag märker att jag inte riktigt hänger med.

Foto: Privat
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar