



Hemma efter en hektisk helg. Började med en tur till Uppsala för lunch med härliga tjejgänget, stressade hem för att ta emot gästerna som skulle sova över, middag på restaurang Kungsholmen, lång frukost med efterföljande promenad, stressa iväg till ett klätterkalas för ett gäng spralliga 8a åringar och sen hem till alla måsten som måste hinnas med innan helgen är slut.
Just nu skulle jag vilja att helgen bestod av tre dagar så att jag hade en dag kvar att vila upp mig på.
Foto: inspired-design.tumblr.com
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar