Foto: Privat
söndag 23 oktober 2011
Vackra Stockholm
Medans mannen var tvungen och jobba så tog jag med mig båda gullungarna till fantastiska Akvaria på Djurgården i Stockholm. Ett tips är att komma kl 2 på söndagar för då matar och berättar dom om alla vackra fiskar. På väg hem så passade jag på att ta några korta i det vackra ljuset. Stockholm är verkligen vackert.


Foto: Privat
Foto: Privat
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar