Foto: Privat
söndag 8 januari 2012
Älskade blommor
Denna underbara bukett fick jag på nyår av våra underbara vänner. Den har stått sig lika vacker hela veckan. Oj vad jag har njutit av att titta och lukta på den men idag så gav den upp. Det blir verkligen tomt när något så fint försvinner från matbordet. Jag älskar verkligen blommor.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar