Ja nu är det redan januari och jag har inte hunnit fixa fotokalendern som vi brukar ha på köksväggen.
Det är en jungel därute har jag insett av fina fotokalendrar. Vi har alltid haft samma leverantör men det är nog dax att byta nu eftersom det har skett en sån utveckling, men tyvärr så hinner jag inte lösa detta idag.
Någon som kan tipsa om snygga fotokalendrar?
.
Foto:weheartit.com/entry/20686754
måndag 9 januari 2012
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar