Svårt att komma med något vettigt efter förra inlägget så här kommer istället ett foto som jag tog i morse efter det att jag släppt in tösen som varit ute i trädgården och busat en stund.
onsdag 7 mars 2012
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Så söt vovve!
SvaraRaderaLäste ditt förra inlägg. Gripande...
Kram!