På grund av bristen på sol och värme så har jag fått göra en egen liten kyddbänk inne i köket i väntan på att få sätta ut dessa godbitar i köksträdgården. Det är så underbart att bara kunna plocka, något som även uppskattas av mina småkillar som gärna hjälper till att laga mat och dekorera.
Foto: Privat
torsdag 26 april 2012
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar