fredag 6 april 2012
Långfredag
Långfredag dagen för lång frukost med efterfäljande spabad. Snöig långpromenad i lugn och ro vilket kändes enormt skönt efter den stora påskbuffen jag fixade till släkten igår. Men framförallt en lång väntan på att min nya dator skall bli klar! Känner mig som barnen på julafton, denna långa väntan.
Bloggar på min Ipad idag så det blev tyvärr inga bilder, Ipaden vägrade.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar