Denna fina ros fick jag av min snälla moster igår. Så fort vädret vänder och det blir lite varmare nätter så skall den planteras ut men till dess så får jag njuta av den inne i matsalen.
Foto: Privat
måndag 14 maj 2012
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar