Kom precis upp från lagret där jag suckade över den gamla spegeln som står där och tar plats. Därefter så klickade jag förbi den här bilden. Det var precis som om det var meningen att jag skulle se den. Måste fundera på detta, det kanske skulle bli tufft med spegeln ovanför badkaret i badrummet, rummet skulle faktiskt kännas större.
Foto: mariakillam.com/
onsdag 2 maj 2012
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar