Rensade i rabatterna igår och klippte ner några lavendel plantor som stod och spretade. Tänkte slänga dem i komposten men istället så hamnade dom inomhus i en vas från det danska företaget House doctor. Det var tur det för det blev fint.
måndag 11 juni 2012
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar