Gick förbi blomsterbutiken på torget idag på lunchen och fick syn på dessa underbara pioner. Som ni förstår så kunde jag inte låta bli att köpa med mig några hem i väntan på att mina egna skall slå ut i trädgården,vilket kommer att dröja med det här regnet.
Foto: Privat
fredag 1 juni 2012
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar