Ännu en snygg modell av sjöstuga ( ja det är vad jag kallar den, för det är den typen av inspiration som jag söker). Gillar det stora fönstret, kaminen och det vackra taket.
Foto:4.bp.blogspot.com/
onsdag 11 juli 2012
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar