Ställde min kaffemugg från Gateau på skåpet i matsalen igår när vi kom hem och upptäckte då vilka fina nyanser av brunt det blev. Kunde så klart inte låta bli att fotografera det.
Foto: Privat
fredag 6 juli 2012
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar