Vaknade till en riktigt grå dag idag så idag börjar vi plocka fram kartongen med de varmare höstkläderna och ställa in sommarsandalerna i garderoben. Ja nu är hösten här på riktigt, det är bara att inse att jag inte kan låtsas att det fortfarande är sommar.
Foto: Privat
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar