Ja det finns ingenting man kan säga om IKEA förutom att dom gör ett riktigt bra jobb. Se bara på detta tuffa kök. Ett liknande rostfritt kök skulle jag vilja ha i sjöstugan när vi gör om i den.
Foto: livethemma.ikea.se/inspiration/ratt-med-rostfritt
onsdag 12 september 2012
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar