Måndag igen och idag så var det faktiskt lite kallare jippie så jag fick skrapa rutorna på bilen så kanske är snön snart på väg. Jag hoppas på det för då blir allt lite ljusare något som jag längtar efter i allt detta mörker.
Foto: Privat
måndag 19 november 2012
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar