Väldigt vad mörkt det blev fort men det gör ingenting för jag tycker att det är ganska mysigt i allafall när man får njuta av de olika mysbelysningar jag har hemma. Min nya favorit är denna i tjockt papper från Hubsch, den ger ett underbart varmt sken och lyser upp runt ett fönster som känns så mörkt just nu.
Foto: Klassiskahem.se
tisdag 6 november 2012
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar