Underbara vita december och imorgon är det Lucia. Tänk så många år vi har saknat snön på julafton men i år är den här för att stanna och jag njuter så. I morgon blir det Luciatåg i snön på barnens skola, det ser jag verkligen fram emot!
Foto: Privat
onsdag 12 december 2012
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar