Jag passade på att springa in på Svenskt Tenn idag när jag ändå var inne på ett lunchmöte i city. Kunde inte låta bli att få med mig ännu en kudde hem. Skall jag skylla på att den är för utbildningssyfte, eftersom det är en karta på? Eller skall jag bara erkänna att jag tyckte den var fin. Kuddar kan man aldrig få för många av tycker jag.
Här skriver jag ner mina tankar och funderingar mest kring inredning men även om mitt dagliga liv. Jag började skriva i samband med att vi flyttade från funkishus till sekelskifteshus och behövde någonstans att spara alla mina tankar. Det har gått en tid men det är fortfarande lika roligt att skriva så därför så har jag fortsatt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar