Ser du stenen? Hon vet att hon inte får ta stenen men hon tycker att den är så spännande. På nått sätt så är det toppen att hålla stenar i munnen när man är glad och bara måste hålla i nått. Hon är precis som ett busigt litet barn. Så mysig men samtidigt så busig.

Trevlig Helg kära vänner.
Foto: Privat
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar