Stolen i lilla killens rum såg inte alltför rolig, den hade fått göra sitt. Slänga eller förnya, slänga var inget alternativ så det var bara att sätta igång.
Före:
Tygbiten som jag är smått förälskad i men inte hittat nån bra plats till tidigare.
Efter:
Nu får vi se vad lilla killen säger. Han gillar djur så det borde gå hem även hos honom, hoppas jag.
Här skriver jag ner mina tankar och funderingar mest kring inredning men även om mitt dagliga liv. Jag började skriva i samband med att vi flyttade från funkishus till sekelskifteshus och behövde någonstans att spara alla mina tankar. Det har gått en tid men det är fortfarande lika roligt att skriva så därför så har jag fortsatt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar