Nu så har leveransen från Edblad kommit med smycken. Detta halsband kommer att bli min absoluta höstfavorit med sin vackra slipade sten. Direkt när jag såg det så sa det klick. Tufft men samtidigt vackert, det gillar jag.
Finns nu att köpa i min lilla butik: www.klassiskahem.se
Här skriver jag ner mina tankar och funderingar mest kring inredning men även om mitt dagliga liv. Jag började skriva i samband med att vi flyttade från funkishus till sekelskifteshus och behövde någonstans att spara alla mina tankar. Det har gått en tid men det är fortfarande lika roligt att skriva så därför så har jag fortsatt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar