Gick sedan upp en trappa och fotograferade vårat härliga badskåp från IKEA som jag är så nöjd med. Här har vi allt som behövs till bad. Därav de fina bokstäverna.
Sen gick jag förbi spisen som snart kommer att används nästan varje kväll. Det är så härligt att sitta framför den och mysa.
Så ser det ut hos oss en vanlig fredagsmorgon. Ja tänk det är redan fredag, ser fram emot en myskväll med familjen.
Trevlig helg!
Foto: Privat
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar