Vart tog värmen vägen? De där härliga höst dagarna då solen värmer vart är dom? Antar att jag får ställa in mig på att det är kört, jag får nöja mig med bilder på sommarhem i datorn i stället.




Foto:frugalfrenchgirl.blogspot.com/2011_02_25_archive.html
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar