Det gör inget för jag är inne i den trygga värmen. Stackars dem som inte har nått hem, snart kommer kylan på riktigt. Extra glad blir jag dock när jag ser texten i fönstret som jag hittade på Bruka för ett tag sedan.
Glöm inte att ta vara på dagen, livet har vi bara på lån så ta vara på det!
Kram
Foto: Privat
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar