Ibland påminner kläder om inredning. Man har bara lust att hänga upp dem utanpå garderoben och låta dem hänga där för att tittas på. Denna höst cape med tufft läder skärp tyckte jag var fin. Jag har ingen aning om företaget i sig men modellen på capen tyckte jag var vacker.
Här skriver jag ner mina tankar och funderingar mest kring inredning men även om mitt dagliga liv. Jag började skriva i samband med att vi flyttade från funkishus till sekelskifteshus och behövde någonstans att spara alla mina tankar. Det har gått en tid men det är fortfarande lika roligt att skriva så därför så har jag fortsatt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar