lördag 15 oktober 2011

Fint i glaskruka

Titta vilken härlig idé, det vore fint att göra likadant fast med hyasinter när advent närmar sig.



Mannen tog med mig på Lena Ph show igår. Det var en bra show men jag måste erkänna att jag aldrig har varit någon stort fan av hennes tidigare låtar men jag gillar henne mycket som person och hon har en härlig humor dessutom så blir Lena blir bara snyggare med åren.

Foto:http://www.countryhome.com/gardening

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar