
Mannen tog med mig på Lena Ph show igår. Det var en bra show men jag måste erkänna att jag aldrig har varit någon stort fan av hennes tidigare låtar men jag gillar henne mycket som person och hon har en härlig humor dessutom så blir Lena blir bara snyggare med åren.
Foto:http://www.countryhome.com/gardening
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar