Soffan är en båt och akvariet ett hav - här är det mys i soffan med lillkillen och fantasin är enorm. Datorn är med på vårt räddningsuppdrag så den är godkänd.
Dessa fina ljusstakarna från PB Home har nu kommit in i butiken.
Här skriver jag ner mina tankar och funderingar mest kring inredning men även om mitt dagliga liv. Jag började skriva i samband med att vi flyttade från funkishus till sekelskifteshus och behövde någonstans att spara alla mina tankar. Det har gått en tid men det är fortfarande lika roligt att skriva så därför så har jag fortsatt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar