
Steve Jobs, Apple´s pappa dog idag.
För mig är det ingen stor sak men när jag tänker på vilka saker som jag använder varje dag så som min iPhone och min IPad (som jag absolut inte kan vara utan)så inser jag att det faktiskt var Steve Jobs som låg bakom dessa och att han tyvärr inte är med oss längre. Tragiskt att hans tid på jorden blev så kort.
Foto:http://lockerz.com/s/144718807
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar